En alternativ chokladkalender.

Härom dagen så berättade jag att Emma hade köpt en chokladkalender
till mig. För en halvtimme sedan så öppnade jag den.
Nu kommer förmodligen hälften av alla er som läser detta tycka att jag
fuskar. För en chokladkalender ska man äta i december, en bit varje dag.
Men jag undrar en sak. Det står ingenstans att man ska äta den i december?
Det heter inte ens decemberkalender, utan chokladkalender.

Så jag har ätit hela 9 bitar idag.
För jag vägrar följa en trend som inte ens någon kan
ge mig ett vettigt argument för att man ska äta i december.
Så från och med nu har jag en november-chokladkalender.
Jag är alternativ.
Åh det smakar så mycket bättre då oxå. Jag lovar.

Jag älskar mitt seriösa nolife.com

Kommentarer
Postat av: sophie



haha,

som mig typ

äter upp hela på samma dag jag fick den :P

2008-11-09 @ 20:14:34
URL: http://tuffsen.blogspot.com
Postat av: Emma

Men november-chokladkalender låter ju inte lika bra som november-kalender. Det förstnämnda rimmar inte lika fint.

2008-11-09 @ 20:26:33
Postat av: Anonym

och varför förvånar DET inte mig..?



<3

2008-11-09 @ 21:18:16
Postat av: tess

hehe, sån choklad är typ godast också xD

2008-11-11 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0