Finafina Kristian Anttila. IH!



Kristian Anttila mina damer och herrar.
Finns tyvärr inga bra bilder jag kan bjuda på så ni får leva med den där.
Det var en bra konsert med världens bästa Emma.

Men höjdpunkten kom efteråt då Emma mitt eget sötknas
tyckte det var dumt att jag gick runt och var bitter för att han inte
spelade Benjamin och jag. Så då gick hon fram till honom och
bad han sjunga lite ur den för mig.
OCH HAN SJÖNG FÖR MIG! HAN SJÖNG FÖR MIG! HAN SJÖNG FÖR MIG!
För er som är tröga så liksom SJÖNG HAN "BENJAMIN OCH JAG" FÖR MIG!

Solen kysste blommorna, löven vinkar till nyponen.
Och jag såg dig lägga glassplitter i gräset
.

Femton små ord av finaste Anttila och glädjen är total.

(Om jag inte nämde det innan så älskar jag Emma väldigt mycket!)

Kommentarer
Postat av: <3

jadu älsk <3

2008-11-08 @ 00:05:57
Postat av: linda

jag är ingen bitterfitta och jag var väldigt glad för din skull, men jag var även helt jävla slut så jag fick lov att sova :P

2008-11-08 @ 10:08:54
Postat av: Sandra

jag hatar att han bytt texten på den. och jag hatar att jag älskar den så mycket för den låten gör så otroligt ont att lyssna på.

2008-11-08 @ 16:54:28
URL: http://ordentarplats.wordpress.com/
Postat av: Emma

Klart du skulle få höra den! Älskar dig mer. <3

2008-11-08 @ 20:00:09
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-08 @ 20:06:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0