Man får väl ändra sig?

Jag har aldrig förstått grejjen med parken,
och jag vet inte om jag kan påstå att jag gör det nu heller.
Men innan var jag en parken-hatare, eller hur jag ska beskriva det.

Linda länkande någon låt för länge sedan. Jag fattade inte grejen med den
plingandemusiken, rösten, texten eller låten överhuvdtaget.

Men jag råkade ladda ner Parkens album.
Jag kan inte påstå att det är bra, men jag kan påstå
att låten Åt helvete med himlen  helt klart är värd att lyssna på
ett par, tre, fyra gånger.
Jag kan med säkerhet påstå att det är kvällens låt.

Kommentarer
Postat av: din tös

inte min musik, o eg ganska dålig text men jaja..



<3

2008-11-11 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0