Opepp.

För er som läste min blogg igår har säker märkt
att jag raderade gårdagens inlägg.
Fråga mig inte varför men det kändes fel att ha dem här.

Idag har varit en pissig dag i skolan.
För de första hade jag inte gjort naturkunskapen
och för de andra fick jag se mitt matteprov.
Matteprovet måste jag göra om så jippi på det.
För jag har ju ingenting att göra sen innan liksom.

Men dagen blev bättre när jag fick träffa Emma efter skolan
en stund. En stund som blev bra mycket kortare än beräknat
vilket var synd, väldigt synd.
Nu sitter jag hemma i min ensamhet och funderar på att roa mig
med att se på film. Film tips godtas!

Jag känner mig rätt opepp för det mesta, opepp för att plugga,
opepp för att prata och träffa människor.
Just nu känns det som det kommer bli en helg då jag isolerar mig
från omvärlden. Fråga mig inte varför. Känns bara så just nu.
Känslan kanske kommer att ändra sig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du tänker isolera dig, så tänker jag våldgästa dig vare sig du vill eller inte..

2008-11-14 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0