born to be wild.

Dagens bra saker:
Jag fick VG- på naturkunskaps redovisningen.
Jag klarade tyska provet (med marginal på fyra poäng heh.)
Jag och Berit fick bort våran frånvaro. (lätt manipulerade lärare<3)
Berit som alltid lyser upp min värld med sina tokigheter.

Dagens mindre bra saker:
Jag har en ny naturkunskaps uppg. att skriva tills fredag.
Jag har ungefär en miljon tyska meningar att kunna tills torsdag +
Cirka tvåtusen engelskaglosor och en dötrist text jag ska kunna på fredag.

Skjut mig?


Nej, men jag har musik och godis. Så varför klaga?
Jag ska nog blunda för veckans måsten och göra något roligare plugg
som t.ex. skriva ett arbete om EU.
Sen ska jag sitta och le över hur underbart busiga jag och Berit är.


G o d i s h a l s b a n d.

Kommentarer
Postat av: hm

går det med eu saken?



<3

2008-11-11 @ 16:55:52
Postat av: Johanna

ha, ha jag vet vem som tvingade dig att plugga liiiite till tyskaprovet så liiite tacksam borde du nog vara för att jag tvingade dig att sitta uppe :-)

2008-11-12 @ 08:05:34
Postat av: Emma

Jag gillar bilden. <3

2008-11-14 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0