November rain.



För er som följt mitt liv tidigare på t.ex.bilddagboken vet om att bilden är gammal.
Men det skiter jag i just nu. För jag gillar bilden. 
Den ger mig faktiskt lite flashbacks till sommarkvällar som faktiskt var bra.
Ibland undrar jag inte om jag vill ha sommar igen, en sommar med bra människor,
asbra konserter och en grym festival.
En sån sommar som det skulle vara i sommras, men vissa planer spricker som alltid.

Så antingen kan ni få ge mig en schysst vinter nu med en meter snö, ett par
minusgrader och härliga skidbackar. För då ska jag inte klaga.
Eller så alternativ två gör min sommar 2009 till något bra!
Fast jag vill nog helst ha båda.

Åhh, jag tycker verkligen inte om tråkiga höstdagar det får mig att minnas
andra dagar som var tusen gånger bättre. Hösten är överskattad, november är överskattad.
Jag ska nog sluta vara patetisk nu.

The good news är att Emma kommer om cirka tre timmar,
sen är det bara 25 dagar kvar tills Volbeat 


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag gillar också bilden!

2008-11-15 @ 16:41:42
URL: http://ordentarplats.wordpress.com/
Postat av: sophie



åh, bilden!

2008-11-16 @ 16:03:44
URL: http://tuffsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0