"Barn aktuell inom socialtjänsten"

Stämplar och fack i alla ära.
Kanske borde vara tacksam att man hör hemma någonstans iaf?
Bara för man har humörsvägningar och ett temperament som inte är som det borde
så ska man visst bli testad för sjukdommar.
Det är visst sjukt att ha ett humör i det här samhället?
Alltid ska de då finnas fina namn och stämplar på allt.
Ibland är jag glad över att jag är bra på att ljuga,
och ett falskt leende klär mina läppar en solig höstdag som denna.
Åh jag är så patetisk i min ensamhet.I
Idag tänker jag bojkotta soc.!

Sen tycker jag att alla ska ta och lyssna på lite Vnv Nation.




The world is just illusion trying to change you.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är hela samhället som är sjukt. Det placerar människor i olika fack för att kunna bedöma dem, för att ha fördomar. Vilket är fel, men världen är ju det så..



Den där låten är förresten underbart bra.

2008-10-06 @ 17:51:28
Postat av: elin

byråkrati! jag säger ju det..



finns alltid här älskade du

o jag avskyr din pappa..

menälskardigändå<3<3<3

2008-10-07 @ 11:02:02
Postat av: Sandra

Såg du låten på min blogg, eller var det ett sammanträffande att vi båda länkade den? ^^

Den är sjukt bra, jag får ont i magen av att se videon till, den är så himla sant att den gör ont.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0