Dom som försvann.

Bara för att idag har jag gått sex himla km, typ hej skolan döda mig långsamt!
Sen efter det så drog jag hem till älsklings Berit o käkade smarriga våfflor.
Jag äger på att vispa grädde jag lovar, jag tycker Lindas kök vart mycket
snyggare med lite grädde överallt, sådetså^^.

Men jag och Berit har planerat våra liv nu i alla fall,
vi ska flytta till en finfin lägenhet i Göteborg så fort
vi har gått ut den här fucking skolan.
Det kommer bli så perfekt bara lämna allt skit bakom sig
och ta sitt pick och pack och älsklings Berit och sticka.
Bye bye Borlänge och Göteborg here we come! (om två år -.-)

Sen tycker jag att någon borde komma och elda upp
lite läxor och prov åt mig för jag har verkligen noll ork kvar till skolan.
Jag tänker inte, vill inte, orkar inte, och kommer inte plugga mer.
Som jag ens hade börjat men äh.

Nej nu orkar jag inte skriva mer just nu,
men som alltid kommer det säkert fler inlägg
innan den här kvällen är över.
Bye.

Kom låt oss gå härifrån.
Låt oss resa någonstans,
resa långt här ifrån.
Låt oss blir dom som försvann
- Kent


Kommentarer
Postat av: Linda

And tell me you love me, come back and haunt me

Oh and I rush to the start.

Runnin' in circles, Chasin' up Tails

Comin' back as we are <3

2008-10-01 @ 19:15:05
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0