En vanlig gnällig dag i mitt liv.

Det känns som att ungefär hälften utav mina inlägg
är skrivet i skolan, eller på något vis handlar om skolan.
Det börjar förmodligen bli en aning enformigt, tjatigt och tråkigt.
Förlåt.
Men eftersom att tyvärr större delen utav mitt liv tillbringas i skolan
är det rätt logiskt att en stor del utav min blogg handlar om skolan.
Jag önskar verkligen det inte behövde vara så, men nu är det så.
Så precis som så många gånger förr sitter jag i skolan och tråkar.

När man äntligen pallat sig upp ur sin varma sköna säng och tagit
sig ända till skolan vad är det första man få veta när man kommer dit?
Jo att Erik är sjuk, så våra två första lektioner är inställda, Kul liv!!
Såhär sitter man dötrött och sur i skolan klockan 08:00 men man börjar
inte förens 10.15 hejja vad mitt humör tvärdog då.

Egentligen borde man kanske vara lite glad över att man i alla fall slipper
svenska och engelskan men eftersom jag hellre hade varit hemma och sovit
istället för att sitta här och tråka i två timmar så blir man tvärförbannad!
För man är väl en äkta svensk och då blir man självklart aldrig nöjd.
Precis som att de alltid kan bli värre, så kan man alltid ha det bättre oxå.
Blä på skolan.

Jag antar att det här tråkiga inläggen kommer göra så jag förlorar ex antal läsare till.
Ja, för antalet läsare har bara skjunkit för varje dag som passerat,
inte för att jag någon gång haft speciellt många men ändå.
Jag har aldrig påstått att jag varit speciellt kul eller intressant och nu verkar
även de svenska folket insett vilken tråkig person jag är. Haha.

Men nu ska jag sluta ta mer utav eran dyrbara tid.
Så puss på er som tagit er tid att läsa detta onödiga svammel!

Dagens goda råd:
Kom ihåg att hur illa det än ser ut att vara,
så kan det alltid bli värre!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer fortsätta läsa!

2008-10-02 @ 10:32:46
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0