Första snön är alltid vitast!

Klockan är 00:15
kalla mig galen, eller sinnesjuk.
Men jag är lycklig snön har äntligen hittat till Torsång.
Jag var just ute och skuttade runt i snön,
efter en stund upptäckte jag att jag glömt skorna och
frös därför om fötterna så gick in igen.


Första snön är alltid vitast.
Som Tomas Andersson Wij skulle sagt det!

Nu när jag ändå varit ute o skuttat så kan jag passa på att
uppdatera modebloggen med den fina vita snön i bakgrunden.


Nattens strumpor: Svarta, en gnutta blöta av snön dessutom!

Åh jag är så seriös när jag är trött och snön har kommit.
Puss på er!
Vi tar nya seriösa tag imorgon efter jag sovit lite!

Kommentarer
Postat av: din tös

nog är du lycklig allt.. <3

2008-10-31 @ 00:25:55
Postat av: Emma

Hej galning. <3

2008-11-04 @ 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0