Har du hört.....

Idag har så har jag tagit det stora steget,
jag har gjort matteprovet!
Att det nog skriker misslyckande och ig på långa vägar har inte med saken att göra,
det som räknas är att jag faktiskt gjorde det.
Sen har jag även bowlat vilket gick sisådär,
har gjort bättre ifrån mig och jag har varit mycket sämre, men det var okej.

Efter de så träffade jag Emma idag igen (nej jag är inte alls beroende SCH!)
Det var trevligt som alltid, hon åt äcklig sushi och jag åt god choklad. Mmmm marabou!
Sen bestämde vi även att vi ska se Kristian Anttila, lyckalycka snart konsert igen.
Jag börjar få abstinens på riktigt efter en helt okej, eller en jätte bra konsert.
Så ge mig den 7 november nu!

Kommentarer
Postat av: tess

hoppas att du får g på matteprovet :) men det får du säkert (y)

2008-10-15 @ 18:51:44
Postat av: Emma

Ih, vi ska se Kristian! :D

2008-10-16 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0