Hej mitt icke existerande vinterland..

Klockan går snabbt mot 13.00 och det är en ny dag, som alltid.
Det är onsdag, halva lovet har snart gått, herregud vad fort tiden går!!
Jag vill bara bromsa den lite och njuta lite mer utav min frihet.
Jag älskar att kunna sova hur länge man vill, vara vaken hur länge man vill,
göra vad man vill, utan femhundratusen måsten. Jag älskar att bara vara.
Mer lov och frihet, mindre skola och måsten, jatack!

Förövrigt så hatar jag byhålan som jag bor i mer än vanligt idag,
och sen är jag arg för de snöar i hela Borlänge kommun men självklart
inte här. Vi ute i kommunsitbyn är efterblivna som alltid.
Nog för jag gillar regn, men snö är tusen gånger bättre!


(Trysil-08)

Så där vitt och helt underbart fint vill jag ha det året om.
Ge mig bara en riktig vinter snart!

Kommentarer
Postat av: vinterflickan

jadu du formulerade om dina svordomar över din hemort lite märker jag, det låter faktiskt bättre nu^^ och snart kommer vintern älsk, snart

2008-10-29 @ 15:37:27
Postat av: Emma

Blä på snön

2008-11-04 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0