Hej mitt vinterland!

Fredag,
och snön ligger som ett vitt och helt underbart fint täcke ute.
Jag älskar verkligen vinter och snö, om ni inte fattat det innan.
Vinter är helt klart den bästa årstiden. I alla fall så länge det finns snö.
Det som är så bra med snö är att det är otroligt fint, man kan åka pulka,
göra snöänglar, och framför allt åka skidor! Nu låter jag säkert som en
liten fyra åring, men jag är fyra år mentalt och kommer alltid vara, live with it.

Nej nu ska jag äta frukost och göra mig iordning för idag ska jag
tillbringa dagen tillsammans med Kitty, ska nog bli trevligt hoppas jag!.

Dagens goda råd:
Ät aldrig gul snö!

Kommentarer
Postat av: din tös

eh nu du, tisdag?



här snöar det faktiskt också, massor gjorde det

men nu är dte inte så mkt kvar..



<3

2008-10-31 @ 17:40:07
Postat av: ..

det är inte torsdag heller.. ^^



<3

2008-10-31 @ 18:29:39
Postat av: Emma

.., hoppas verkligen att du inte testat att äta gul snö.

2008-11-04 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0