Internationell kulturdag

Visst låter det SÅ spännande? Nej precis det låter mest bara dötrist.

Idag har jag ägnat 7 timmar i skolan åt detta väldigt spännande ämne. (ironi!)
Jag har sett en film på någon som höll ett tal,
Jag har dansat afrikanskdans (HAHAH!)
Jag har ägnat mig åt thai chi.
Jag har sett "ett öga rött".
Jag har även ägnat några minuter åt en tispromenad.
Men det bästa på hela dagen var ändå Fruktstunden<3.
Hej jag är 16 år och går andra året på gymnasiet men egentligen
är jag fyra och hör hemma på ett dagis, därför var fruktstunden bäst!

Nu ska jag lyssna på Kristian Anttila och kanske döda lite dammelidammråttor!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste vara avundsjuk på mig, eftersom jag har varit med på tre fruktstunder den här veckan. ;P

2008-10-16 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0