Jag känner mig sjuk mest för att jag är!

Idag har jag haft en lektion som stavas m a t t e puss på den va!
Sen efter de skulle jag gå hem, för mitt huvud dödar mig som alltid
så tänkte åka hem och sova lite för att plugga ännu mer m a t t e.
Men så vart inte fallet för när man är på väg mot station så kollar man
klockan och inser att bussen går visst om 5 minuter, och jag orkar verkligen
inte springa, så hejja mig där missade jag bussen och min chans att sova!

Därför gick jag och satte mig på en bänk på kupolen, och sen stund
senare kom Emma dit, Massa puss på att spontanträffa henne.<3
Vi vandrade runt på stan och råkade sno en varsin Kristian Anttila och
Lasse Lindh affisch. Det ska inom kort upp på min garderob där de hör hemma!.

Nu ska jag sätta på underbar musik och lägga mig i sängen och glömma
bort att mitt huvud snart exploderar, för att sedan plugga lite mer.
Puss på skolan som dödar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att Markus Krunegård-affishen inte var snyggare.

2008-10-16 @ 07:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0