Just to fit in, to the ordinary world.

She can be like all the other girls.
Passande textrad idag, för natten som var.
För vissa dagar vill jag verkligen bara vara som alla andra.
Ha det där snygga utseendet, säga det där rätta sakerna,
Bara vara vanlig och passa in, slippa ducka för varje spegel man passerar.

Jag vet jag säger emot gårdagens inlägg,
men även jag önskar ibland att jag vore perfekt.
Även jag är människa och har dåliga dagar då jag hatar mig själv.
Idag är en sådan dag.

Så idag tänkte jag som några gånger tidigare vara vanlig på mitt sätt.
Genom att ännu en gång lägga ut ett modeinlägg
i form av  "dagens strumpor"
Go with the flow som det så snyggt heter.



Idag är mina strumpor svarta som så många dagar förut,
(ännu ett tecken på en vanlig dag.)
För er som vill veta är hela jag rätt svart idag.
Vilket passar in för det är ungefär så jag känner mig idag,
egentligen grå men näst intill svart.


Kommentarer
Postat av: tess

ingen eller alla är perfekt/a så även om du skulle vara en "sån" tjej så skulle du inte vara mer perfekt än du är nu ju :) du är perfekt bara för att du är du <3

2008-10-06 @ 20:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0