Låt oss blunda för verkligheten.

Fredag morgon 09.28 och det blåser storm ute!
Idag har jag en rätt meningslös dag i skolan.
Jag är enbart här för att göra mitt samhällsprov som är 13.30 idag.
Det vill säga det är en hel evighet dit.
Egentligen har jag nog en miljon andra saker jag skulle kunna göra som t.ex.
Svara på de 15 frågorna på historian.
Skriva en labbrapport.
Göra klart kolarbetet på naturkunskapen.
Räkna de två sidorna jag ligger efter i matten.
Försöka bry mig om engelska grammatiken.

Men jag skiter i allt, för det suger.
Så ge mig bara höstlov nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inte många timmar kvar till ditt höstlov.

2008-10-24 @ 10:20:48
Postat av: Brunetten Sanna E

jättebra skrivet juh! :D

Skriver du ofta?

2008-10-24 @ 12:25:02
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0