Måndag 18:00

En ny header har kommit i ett tappert ( men misslyckat)
försök att förnya min blogg lite. Någon gång när jag
orkar vrida och vända på alla dessa miljoner koder
så ska väl det blir ännu mer ändringar i min blogg.

Idag har min älsklings tös kommit hem efter två månader,
som jag har saknat henne!.
På någotvis ska vi kämpa på tillsammans,
jag vet inte hur, men det ska gå så är det bara.

Klockan är sex och den här dagen närmar sig också sitt slut.
Jag har fortfarande inte gjort något vettigt, mer än att prata
med Emma en gång till i telefonen det enda som är värt att nämna.

Nu ska jag kolla om inte min mat är klar.
Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: din älsklingstös ?

jadu jadu jag är hemma. o på något vis ska vi kämpa

tillsamans. om jag börjar äta kanske dte går åt rätt

håll o om du slutar nedvärdera dig själv är väl ett till?



<3

2008-10-27 @ 19:24:16
Postat av: kitty

<3<3<3

2008-10-27 @ 19:31:29
URL: http://narkarusellentystnar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0