Min värld är en bortskämd, gnällig värld!

Jag vill bara säga att svenska folket har nolife.com på söndagar.
För då ska cirka 100.000 svenskar trängas på en och samma internetsida
nämnligen bilddagboken som har noreuropas sämsta server med tanke
på antalet medlemar som sidan har.
För att bara komma in på sidan tar ungefär en miljon år, sen om man ska
kolla någons bild så tar det några miljoner år till, och sen om man
ska ladda upp någon egen bild så tar de ytterligare några miljoner år.
(Att avrunda uppåt är helt OKEJ i min blogg!)

Svenska folket borde tänka på sitt svenska ord lagomt lite mer.
Man kan ladda upp lagomt med bilder, och ha lagomt lite liv.
Att 100.000 människor sitter och trängs på en sida som har sämst server
en hel kväll är totalt orimligt.
Därför bojkottar vi bilddagboken här och nu!
Punkt.

(Detta inlägg skrev jag enbart för Walle bad mig!)

Kommentarer
Postat av: Wallle

Avrunda uppåt är feträtt.. Men sant ju! hemska BDB. :O

funderar på att hänga på trenden och skita i allt. =)

2008-10-19 @ 22:03:57
Postat av: Kitty

älskar dig marie

<3

Postat av: Emma

Man borde ALLTID avrunda uppåt. Bilddagboken är egentligen rätt värdelös.

2008-10-20 @ 07:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0