Onsdag 18:52

Så är klockan snart 19.00 och ytterligare en dag går mot sitt slut.
Idag har jag varit på styrelsemöte med Kdu, och fått bekräftat
att den 14 december så far jag till Berlin, ska bli roligt!

Efter mötet så hämtade vi upp Linda på vägen hem så har
varit med henne ett par timmar. Vi har mest bara legat i min säng
och pratat skit. Självklart har vi haft Kent som bakgrundsmusik,
så allt har varit som de ska.

Det var väl ganska precis allt jag hunnit med idag.
Tyvärr har jag inte fått se några snöflingor falla ner,
men däremot sett lite snö på marken inne i stan, och
en del snötäckta bilar på vägarna.
Vintern är verkligen på väg nu, känns hur underbart som helst!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, berlin! villvillvill!

2008-10-29 @ 20:14:09
URL: http://ordentarplats.wordpress.com/
Postat av: din tös

älska snö!

älska vinter

enda fördelen med att fylla i dec

2008-10-29 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0