Ordet som är värre än döden.

Ibland är jag för bäst på att vara lat.
Vi har haft en idrottsuppgift de senaste fyra veckorna som stavas träningsdagbok.
Ordet får mig att vilja spy, det får mig att gömma mig under täcket av ren skräck.
Jag träna två gånger i veckan, på min fritid? Haha vilket skämt.
Jag har nu ägnat 15 minuter åt att reflektera mina senaste fyra veckor,
och kommit fram till att jag har både gått på promenader, cyklat, och joggat
flera gånger i veckan!
Det är till och med så hemligt att jag inte vet om det själv.
Åh jag älskar att fuska, jag älskar att vara lat.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och bara vara.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle utan tvekan också gjort sådär.



JAG HAR INGEN IDROTT LÄNGRE. HAHA. SKADEGLÄDJE. HAHA. (förlåt xD)

2008-10-22 @ 07:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0