Spräng sönder alla speglar!

Så var söndagen här och helgen lider sakta men säkert mot sitt slut.
Helgen har som ni redan hört tillbringats med världens bästa Berit.
Vi har varit på äventyr och sen idag har vi även tillbringat 12 timmar nonstop
i hennes underbara säng, med chips, cola, och godis. Mys!

Imorgon är det måndag igen, det innebär en ny vecka.
En ny vecka jag nog helst slipper.
Att bara kunna få gå i ide och sova en vecka eller två hade inte suttit fel.
För jag orkar inte med mig själv, och inte omvärlden heller.
Minsta lilla felsteg eller ord kan krossa hela min värld nu.
Att bara se sin egen spegelbild kan få mig att explodera just nu.

Spräng alla speglar i en miljon bitar så kanske jag kan inbilla mig att jag duger,
då kanske livet går lite lättare.

llusionerna om att verkligheten egentligen bara är en dröm är just nu
hoppet som får mig att fortsätta andas en stund till. Så snälla krossa inte det nu.

Nu ska jag jag begrava mig under täcket och lyssna på Kent och The Killers en stund.
So long!

Kommentarer
Postat av: Linda

so long suckers!

2008-10-05 @ 16:41:54
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan spränga alla speglar om du vill, men frågan är om det verkligen skulle göra saken bättre.

2008-10-06 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0