11 september.

11 september är dagen som många av oss förknippar med terrorattackerna i Usa, eller mordet på Anna lindh.
Dagens datum är fyllt med mörker.
Men gott folk då har jag en glädjande nyhet som kan lysa upp erat höstmörker. För idag är dagen som vi ska minnas som dagen då Marie tog sitt förnuft till fånga och skaffade sig en blogg igen. Hurra!

Jag har ingen aning om hur det kommer sluta, eller hur det ska börja (?).
Det kan sluta i en naturkatastrof. Eller så kan det bli början på något större och bättre.
Men det blir förmodligen en total flopp.
Men här har ni mig i alla fall. Take it or leave it.
Det här var nog allting jag hade att säga i mitt första inlägg.
Kanske det även kommer bli mitt sista, det får tiden utvisa.
Tack och adjö.

Dagens goda råd:
Fortsätt att andas så lever du lite längre.

(Rätt gissat, kommer nog inte orka ge så många fler "goda råd". Så ta till var på de här. Det kankse blir det enda ni får!)

Kommentarer
Postat av: godisregnflickan

ja du goda råd är ju ganska lätt att ge men att följa?



älskade lilla flickan min <3

2008-09-11 @ 18:22:12
Postat av: Emma

Jag hoppas verkligen att det här inte blir både det första och sista inlägget. Mera, mera, meeera. ^^

2008-09-11 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0