43.29 minuters tidsfördriv värt att dö för!

Nu har jag just ägnat 43.29 minuter med att prata med Emma i telefonen.
Ibland tror jag verkligen att jag är sjukast i sverige.

Under dessa 43 minuter har vi kommit på planen med våra liv. Hur vi ska bli rika utan att behöva jobba.
Jag ska gifta mig med Harry potter och sno alla hans pengar,
och Emma ska gifta sig med Rons lillasyster som jag inte vet namnet på.
Det kommer bli perfekt. Vi ska vara otrogna och sen kräva skillsmässa och ta alla pengarna. Moahha.
Slå den planen om ni kan!

Sen ägnade jag även några minuter åt att analysera en topps.
Jag kom på att tog man bort bomullen så vart det som ett sugrör, som man även kunde blåsa i.
Mycket smart och viktigt upptäckt! Det kommer nog förändra historieböckerna någon dag ska ni se!

Men priset för dagens bästa kommentar går nog till Emma iaf.

- Jag går på grund och du faller ner i djupa raviner.
Det var nästan djupt sagt, så du är nog inte så grund trots allt Emma ;).

Nu är klockan 21.27 och jag är hungrig,
så nu tänker jag avsluta det här inlägget och gå ner och äta, för att senare kanske försöka sova.
Så god natt Sverige! :*


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bäst att prata med dig i telefon.



Och vår plan är perfekt, vi behöver bara övertala Harry och Ginny om det först. xD



Din analys var stöööörd, men den var djup på sitt sätt. Jag var inte djup, vill hellre gå på grund. ^^

2008-09-18 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0