A new week, a new beginning?

Jaha så var de måndag igen, kaos helgen har nått sitt slut och en ny vecka har börjat.
Bra eller dåligt? Det vet jag inte, både och antar jag.
En ganska lugn måndag ändå måste jag säga. Började dagen med att försova mig *WOOPS*
Men tog mig iaf till skolan. Skoldagen flöt på rätt snabbt med både ångest och skratt som en vanlig skoldag ska vara i min värld.
Efter skolan så träffade jag världens bästa Emma<3. Trevligt som alltid att träffa henne. Vi roade oss på en bänk på kupolen som vanligt. JA vi var faktiskt duktiga och satt på bänkar tänka sig! Fast vi satt på golvet en liten stund, men blev rädd för att en viss väktare skulle komma så vi vågade inte sitta kvar särskilt länge xD

Nu är det kväll och jag borde verkligen plugga men orkar inte, vill inte, tänker inte, kommer inte. (precis som du skulle sagt det älsk<3).
Ångesttankarna börjar rasa in sakta men säkert, suck.
Men nu ska jag inte ta utav er dyrbara tid mer på mitt tråkiga svammel . Om nu ens någon orkar/vill läsa.
Tack och hej för mig.

Dagens goda råd:
Sluta tänka, så slipper du bli besviken när det inte blir som du tänkt dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är bättre än "världens bästa Emma" för du är bäst. <3 Egentligen lite synd att vi inte såg väktaren..

2008-09-16 @ 09:15:07
Postat av: jazzylicious

Var med och tävla om två biobiletter till valfrifilm i min blogg. Jag har inte alls många tävlande så chansen är stor :)



Det är en enkel tävling där du bara behöver motiver vad du gillar och inte gillar med min blogg :D

2008-09-16 @ 09:23:00
URL: http://jazzylicious.blogg.se/
Postat av: svikaren

exakt så skulle jag sagt det.. ja..

2008-09-17 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0