Söndag 21:07

Så var man hemma från Edvin då.
Om ni undrar så var tårtan god och
banankakan var inte helt fel den heller.
Men annars hände det väl inte så mycket där
satt mest i en soffa och åt kakor o tårta sen ville jag åka hem
men fick inte så lekte lite med Selma.
Selma är katten rätt söt katt faktiskt, synd att man är allergisk.



Mobilkamera for life<3 
Söt kissemiss det där alltså.
Bara väldigt busig och ger mig
rinnande ögon och svullen hals.

Ni har nog redan märkt att jag fått något ryck
och laddat upp hela 2 bilder här idag!
Helt otroligt, nästan överdrivet många.
Borde nästan återgå till bilddagboken igen.
Men nej, kommer nog inte göra det så ni får stå ut.
Plus att Selma är helt okej att titta på, till skillnad från bilder på mig.

Nej nu ska jag fortsätta stirra in i min vägg
så ha en fortsatt trevlig kväll vettja!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0