BeritochJag goes modeblogg!

Jag har passat mig noga för alla dessa tusen modebloggar som det vimlar av i detta avlånga land.
För risken finns ju att man kan få rabies eller aids eller någon annan okänd modesjukdom.
Eller den värsta sjukdomen utav alla, allt bli en modenörd själv!

Fast på något sätt är vi väl alla intresserade av mode.
Även om det i vissas fall är modet som var inne på 70-talet,
så har det ju iaf varit mode en gång i tiden, eller hur?
Jag är nog varken intresserad av 70-tals mode eller dagens mode.

Men bara för att jag kan spy på alla personer som dagligen
och i vissa fall flera gånger om dagen kan lägga ut en "dagens outfit" bild
och kommentera varenda litet klädersplagg man har på sig, så tänker jag
nu gå och bli lite halv mainstream men samtidigt lite udda.
Jag tänker göra som Emma och lägga ut en bild på dagens strumpor
So here we go.


Dagens strumpor: Svarta strumpbyxor.


Dagens goda råd:
Läs aldrig en modeblogg du kan få aids!


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu kanske dina fötter kommer få rabies, aids eller bli modenördar? :O Om en fot skulle lyckas bli modenörd, då är världen verkligen störd.

2008-09-17 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0