Dagens ursäkt.

Så sitter man ännu en gång i skolan så
där lagomt okristligt tidigt på morgonen.
Fast den här morgonen tänker jag inte
ägna inlägget åt att skriva ut mitt hat mot skolan.
Nej det här inlägget ska bli en ursäkt till BlondinBella.

Jag kom på mig själv nyss när jag satt och läste
igenom min blogg att inlägget som heter "nolife.com"
Var väldigt onödigt, fast just då tyckte jag det var högst
nödvändigt att skriva det. Men sådant kan ju ändra sig.

Självklart ska hon få lägga ut bilder på sina super najsa (IRONI!) inköp
i London om hon vill det.  För hade jag varit i London hade säkert
jag oxå ägnat massa tid åt att berätta om allt jag gjorde där.
Bara för jag tänker be om ursäkt för mitt lilla påhopp här om dagen,
betyder inte det att jag tycker mer om henne. Nej jag kommer nog
fortfarande tycka lika lite om hennes blogg och vill ägna lika lite
tid åt att bry mig om hennes liv.

Så okej, hon får fortsätta skriva om sina kläder
i sin blogg och annat som inte intresserar mig för fem öre
bara jag slipper läsa det.
Så förlåt och hej!
För nu ska jag gå och ha lektion!

Sen senare idag ska jag ägna tid åt att skriva
om mitt meningslösa liv, jag vet att ni ser fram emot det!
Men ironi va!


Kommentarer
Postat av: elin

suck^^

2008-09-30 @ 23:07:05
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0