Dom kan kalla oss fula men aldrig för grå!



För idag tänkte jag vara ego i min egna blogg,med en gammal
och FUL hello kitty tröja som jag nyss hittade. HAHA.
Jag går emot mina egna principer just nu.
Men sånt händer, that´s life osv.
Sen tycker jag alla borde känna ironin med rubriken och min bild just nu.
För man kan visst vara både ful och grå. Yeah försök slå de om ni kan!

Idag har jag lyssnat på Lasse lindh mest hela dagen.
Han är ett geni.
Hans texter är magi
Mannen är söt!
Men nej puckon jag snackar inte om hans utseende!
Så ett gott råd till alla, lyssna på Lasse lindh för han är kung :*


Tiden läker inga sår.
Och det som inte dödar stärker inte heller.
Och så länge man landar på sina fötter
klarar man sig inte.

- Lasse Lindh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är ju varken ful lr grå så det stämmer ju inte ;o<3

2008-09-28 @ 17:57:29
Postat av: Emma

Du misslyckas totalt med att vara ful och grå. :*



Lasse Lindh är helt underbar. Håller med om att han är ett geni.

2008-09-28 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0