Fredag = Frihet!

Så var det ännu en dötrist fredag i skolan.
Det enda som är bra med idag är att tyskarna åker hem
WOHOOOO!!!
Vissa vill kanske påstå att veckan trots allt varit helt okej.
Men jag kan faktiskt inte förstå vad som är så roligt med att
vara tvingad att umgås med människor som pratar fult och som
man inte har något gemensamt med. Nej idag bojkottar vi tyskar!

Det kommer nog ett till inägg senare idag
om det blir mer kreativ eller inte kan jag inte svara på.
Men min blogg har aldrig varit särskild rolig eller intressant
och den kommer nog heller aldrig bli sveriges största, tyvärr.

Men nu ska jag ägna resten utav min rast åt att sova
Så god natt och hej pruttpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0