Frihet, freedom, freiheit!!

i 37 minuter har jag haft frihet nu. Det känns otroligt skönt men samtidigt skumt.
Jag har ingen Josefin bakom ryggen, inga fnittrande tyskar på andra sidan väggen
och jag har heller inga jobbiga planer som kupolen, laserdome, eller singstar kväll inplanerat.
NEJ FÖR NU ÄR DET SLUT PÅ DET!
För 37 (ehm oj har visst blivit 39 minuter) sedan åkte tyskarna hem, och det är endast jag kvar här nu.
Verkligen superskönt!
Det enda planerna jag har är att träffa Emma imorgon, och sedan drukna i plugg på söndag.
Hejja liksom!

Jag orkar kanske lägga in en bild på mina omtalade tyskar här senare. Fast egentligen tror jag
ingen vill se dem för det är inte särskilt intressant så kanske skippar det istället hihi.

Nu ska jag lägga mig på min underbara säng och njuta av min underbara ensamhet
samtidigt som jag äter underbar choklad jag fick av tyskarna (Tack för det!:*) och lyssnar
på underbara Kent<3

See yah laater suckers!

Kommentarer
Postat av: Emma

Friheten och ensamheten verkar efterlängtad. Imorgon förstör jag det. xD

2008-09-26 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0