Hemma hos Emma!

Så var det lördagkväll, även denna dagen verkar gå mot sitt slut.
Suck på att tiden ibland går så himla fort, speciellt när man har kul.
Ja för idag har varit en bra dag eftersom jag varit med världens bästa Emma!<3

Som vanligt har vi roat oss med att ligga på olika ställen
(Obs vi ligger bredvid varandra och inget annat!)
och pratat och flummat osv.
Hon lyckades precis som vanligt att skrämma livet ur mig oxå.
Sen har vi även lyckats kolla på hela Kent dokumentären Hejja!
Det var iaf en trevlig dag.

För ert stora intresse över min sk. modeblogg så kan jag säga
att jag just upptäckte att även mina vita strumpor som jag har idag
börjar gå sönder. R.i.p dem. Fast egentligen gillar jag inte dem
så det gör inte så mycket men iaf.

Nu ska jag nog roa mig med att se på en film eller bara lyssna på
musiken som just nu stavas Thåström<3

Hejdå alla söta människor!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du lyckades skrämma mig rätt mycket också där.. Men det var en bra dag. <3

2008-09-27 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0