Hur man kan spendera en miljon kronor på onödiga saker.

Jag tänker börja säga förlåt i det här inlägget.
Jag lovade mig själv att de inlägget jag skrev innan det här
skulle bli dagens sista, men så är inte fallet nu.
Så förlåt.

Men tidigare idag när jag pratade i telefon med Emma så
började jag tänka o fantisera lite om vad man skulle göra
om man fick en miljon kronor.
Jag kom fram till att jag skulle åka buss för mina pengar.
Efter en mycket fin uträkning så kom jag fram till att man
kan åka buss mellan Torsång och Borlänge
66666.6666 gånger.  Ehm det vill säga många gånger.
Eller uttrycker vi det som Emma sa
"Mycket sex".
Nästan lite för mycket för min del HAHA!
Jag är bara för roligt när jag är trött, erkänn?!

Men nu börjar jag nästan tappat tråden så åter till
bussarna och de en miljon kronorna.
Eftersom jag förmodligen skulle tröttna på att åka buss
så hade jag ett annat alternativ och det var att köpa tandpetare.
Självklart rosa tandpetare!

Fast egentligen skulle jag få sån ångest vad jag skulle
göra av alla dessa pengar så det är nog tur att jag aldrig
kommer få en miljon kronor.

Kommentarer
Postat av: Emma

SÄG INTE FÖRLÅT.



Fast hellre bussbiljetter än tandpetare, men svårt beslut ändå.. verkligen.

2008-09-28 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0