Hur man roar en tysk i tre timmar.

Så var det kväll igen och ännu en dag med tyskarna har passerat.
Idag har vi släpar runt på dem i skolan på tråkiga lektioner
sen efter skolan så var vi på kupolen där de shoppade skor o kläder osv
medens Josefin x 3 (Ja tre st Josefin^^) satt på café i tre timmar och väntade!!
Jag själv träffade EMMA<3
Förövrigt den Emma vars närmsta vänner tror vi är tillsammans lr är på väg att bli
VILKET VI INTE ÄR!
Som vanligt satt vi på en av våra favoritbänkar och pratade och var rädda som alltid,
fast just denna dagen lite mer rädda pga. av snacket om att vi är tillsammans xD

Efter ungefär 1.5 timme så lämnade (förlåt<3) jag Emma för att sitta på café med
Josefin x3 och vänta på tyskarna.
Efter en timme så åkte vi hem och åt och sen pratade vi lite med tyskarna som förövrigt
Heter Lisa och Sisis. Ja wow det har namn tänka sig!!

Ni har förmodligen tröttnat på alla inlägg om tyskarna jag borde kanske sluta,
men ni lär få stå ut med fler inlägg de närmsta fyra dagarna,förlåt.

Men nu ska jag underhålla Josefin vi ska eventuellt sjunga singstar högt och falskt!
Puss på stjärten o ha det bra!

Dagens goda råd:
Kommer nog utgå hela den här veckan.
Återkommer kanske på fredag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag träffade dig. :D <3



Vissa av mina vänner är läskiga. :( Och ja, jag är fortfarande lite rädd.

2008-09-22 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0