I fail time after time.


Så var det tisdag kväll.
En kväll som går i kaosets spår.
För ikväll är en kväll då allting rätt blir fel
och allting fel blir bara ännu mer fel.

Om någon vet hur man dödar tankar
så är det gärna nu ni kan tala om det i så fall.
För jag orkar verkligen inte med att tänka mer nu.
Tankarna får snart hela mig att explodera likt en atombomb.
Människan är verkligen en misslyckade varelse,
någon borde försöka programera om den.

Jag borde sluta skriva här och nu innan
jag går in på mer förvirrande tankar,
som verkligen inte behövs skrivas här
För det är något som ingen mer än jag behöver veta.
Så därför väljer jag bara att beskriva allt såhär
- Once a failure, always a retard.

Dagens goda råd:
Lita aldrig på en människa, för hela mänskligheten är en enda stor lögn.


Kommentarer
Postat av: elin

älskade du

sluta klaga på dig själv..



<3

2008-09-30 @ 23:05:42
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Emma

Once a failure, always a retard-känslan är svår att sudda ut, men du är inget av det. <3

2008-10-02 @ 10:29:50
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0