Jag är fyra år och jag är ingen pedofil!

Idag har jag träffat Emma, ovanligt va?^^
Det var en trevligt som alltid att träffa henne.
Det enda som är väldigt jobbigt är att de kommer dröja en vecka tills jag får träffa henne igen.
EN HEL VECKA! Min värld kommer typ gå under!
Ja, jag måste erkänna något.
Jag är totalt Emmaberoende!
Läskigt, men sant.

Jag och Emma kan verkligen konsten att roa oss en dag på en bänk på kupolen.
Eller rättare sagt på många bänkar, för vi byter ju emellan åt^^
Man kan bland annat sjunga lilla snigel, klappa händerna när du är riktig glad,
eller så komponerar man en helt egen låt.
"Jag är fyra år, jag är fyra år och jag är ingen pedofil"
Det var en rätt fin sång som jag gjorde.
En dag kommer jag nog bli en världskänd artist eller vad tror ni?
Om jag bara var lite modigare borde jag spela in låten o lägga ut på youtube
men eftersom de aldrig lär hända, så lär ni nog aldrig få höra låten, tyvärr.

Antagligen är nog ingen intresserad av att läsa om min och Emmas dag, mer än möjligtvis Emma själv.
Så nu ska jag sluta skriva för jag ska gå ner o äta pizza
sug på den suuuuuckkkkkkers!

För er som vill läsa mer så kommer det nog eventuellt ett inlägg till senare ikväll
so keep your eyes open!

Kommentarer
Postat av: Emma

Låt oss snabbspola den här kommande veckan.



Hedrande att jag fick höra din underbara låt. Om och om igen.. xD

2008-09-19 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0