Jag tror jag gått och blivit kär!

Jag har gjort mitt bästa köp sedan 2006 idag.
Jag har köpt en Heffaplutt!
Typ sötast i världen!.
Ah för er som undrar vad ja köpte 2006 som var så himla bra
så var det då jag köpte min Heffaklump som är size större än denna.


Sötast i världen min Heffaplutt<3

Ah men alltså jag tyckte han passade bättre och
heta Heffaplutt än Heffaklump eftersom han är så liten.
Om ni vill veta vad som är så bra med en Heffaplutt
så är det bästa att den tar liten plats och kan därför
ligga i väskan  utan att ta upp all plats och på så sätt
kan man alltid ha den med sig!
Super!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötast <3 fast jag gillar ju din heffaklump också ;p

2008-10-01 @ 17:02:46
Postat av: Emma

Du är verkligen beroende.

2008-10-02 @ 10:31:00
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0