Knockout.

Du är ett as och ibland hatar jag dig av hela mitt hjärta.
Fast emellan åt kan jag inte låta bli att tycka lite mindre illa om dig.
Men för det mesta så tycker jag bara du beter dig som en naiv tre åring
som "Kan själv" och gör som du tycker o skiter i andra.
Vet du vad?
Vi lever i verkligheten och där funkar inte dina spelregler.
Så snälla öppna ögonen och inse att jag är inte fem år längre du kan inte styra över mig.
Men samtidigt så kan jag inte styra över mig själv heller. (döda mitt samvete åt mig någon?!)
Men gör mig en tjänst låt mig leva mitt liv i fred!

Onsdag den 17 september så rasade allting lite mer,
och jag föll ytterligare några meter neråt.
Hejja livet, hejja mig!



Dreams are for fools, they´ll let you done.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, låten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0