Let the war begin!

Klockan är 21.34 och jag ligger i min säng och är totalt död.
Att spela laserdome i 45 min tar på krafterna tro mig!
Men jag kommer ha ett o annat minne från de i några dagar.
Minnen som stavas blåmärken!

Vi spelade tre omgångar tyskarna vann 2 och vi 1 så grattis på dem!
Förövrigt kom jag 2, 3 och näst sist en gång xD.

Den här veckan går mot sitt slut med stormsteg vilket känns hur skönt som helst.
Fast emellan åt känns det som om tiden står totalt still och aldrig vill gå vidare.
Allting som man ska göra krävs planering i minsta detalj.
Det tar på krafterna att vara "barnvakt" åt två tyskar.
Förövrigt så förstör man sitt språk och sitt tänkande,
Jag både tänker och pratar engelska nu även till svenskar.
HELT SJUKT!!!

Men det känns som jag mest klagar på dessa tyskar fast de för med sig en del gott oxå.
Som t.ex. att man är så stressad och upptagen 24/7 så man har knappt tid att tänka på sig
själv och sina tankar (=ångesttankar) vilket är rätt bra faktiskt.
Sen kommer man även i tid i sängen om kvällarna, för det händer aldrig att jag
lägger mig innan 22 knappt innan 23 men det har hänt nu i hela 2 snart 3 nätter.
Sen att man inte somnar fast man går och lägger sig är en annan femma^^.

Nej ni gullungar där ute, nu börjar min kropp och hjärna gå i strejk så
bäst jag sätter punkt för idag och kryper ner under mitt sköna täcke och
försöker sova en blund eller två innan det blir en ny dag men nya äventyr
och stressmoment.
Good night sweden see you tomorrow!
And ofcourse good night germans on the otherside of the wall!
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0