Måndag 14:27

Nu har jag varit hemma i cirka 20 minuter.
Det var en rätt ovärd skoldag vi har knappt gjort något vettigt alls.
Men fick sluta tidigare från historian vilket var väldigt skönt!
Sen på bussen hem fick jag sms om Eviz barn vilket jag redan nämt.
O nu sitter jag på mitt rum och fryser som ett as och ska försöka skriva
något som liknar ett blogg inlägg om min händelserika dag, host.

Egentligen rätt meningslöst att ens försöka eftersom de knappt
hänt något idag. Som om de någonsin händer något i mitt liv?
Resten av dagen ska jag tillbringa med att läsa tråkiga böcker
och plugga naturkunskap. Man kan iaf låtsas att man är ambitiös.
För ska jag vara ärlig så slutar det nog med att jag stannar kvar här
eller lägger mig i sängen och sover. Hurra vad jag är bra!

Nej nu har jag skrivit två inlägg på mindre än 30 minuter
så det får räcka för en stund.
Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0