Mystiken bakom BeritochJag.

Nu har jag haft den här bloggen i fem dagar, fem aktiva bloggdagar dessutom!
Det kanske är dags att förklara mitt namn på bloggen. BeritochJag.
Egentligen kom det nog till utav en slump, ni vet en sådan där snilleblixt som bara kommer ibland.

Men eftersom det inte låter riktigt lika roligt, så kan jag ju tala om vem Berit är istället.
Berit är en mycket godvän till mig, egentligen heter hon Linda, men innerst inne är hon en Berit.
Fast det fattade aldrig hennes föräldrar när hon föddes, så därför blev det Linda ist.
Men i min värld är hon Berit, världens bästa Berit.
Eftersom hon är så bra måste man ju bara döpa en blogg efter henne!
Så där har ni egentligen hela historien bakom BeritochJag. Någon annan dag kanske jag orkar
komma på någon mer häpnadsväckande och roligare historia, men det tar vi isf någon annan dag.
För er som undrar hur Berit sur ut så kommer här ett litet smakprov!


Erkänn hon är för söt min Berit?



Dagens goda råd:

Va smart, annars är du dum!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dendär Linda aka. berit verkar het

2008-09-16 @ 16:58:54
Postat av: Emelie/Evelyne

Berit verkar söt och det är du med :D

2008-09-16 @ 21:09:25
URL: http://evelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0