Nolife.com

Nyss satt jag ännu en gång och analyserade den
patetiska delen utav bloggvärlden som stavas modebloggar.
Den delen som jag verkligen avskyr.
Ärligt talat BlondinBella jag är inte bäst på att skriva meningsfulla inlägg
så borde egentligen inte klaga.
Men vem bryr sig om vad du handlat i London?!
Vilken färg på underkläder du köpt och hur mycket de kostar.
Egentligen borde verkligen ingen göra det, ingen, ingen, ingen.
Men tyvärr är detta land så tragiskt att en halv miljon svenskar är intresserade.
Liksom hallå en halv miljon har alltså nolife.com, en halv miljon lider
av någon mystisk modesjukdom. Jag blir mörkrädd.

Jag tror jag borde sluta med mina "dagens strumpor"
För ungefär 0 personer är intresserade av mina strumpor.
Men grejjen är den jag gör det enbart för att driva med modebloggarna.
Eftersom jag trivs med att driva med människor så kommer jag förmodligen fortsätta.

Sen eftersom jag trivs med att störa mig på saker och klaga högt om det
kommer jag fortsätta med det, och någon kommer säkert störa sig på mig nu.
Men vet ni vad?
Jag bryr mig inte om det.

Det här inlägget har ingen mening alls mer än att jag hatar världen
och nu fick BlondinBella ut för det,
orkar kanske be om ursäkt någon annan dag. Men tills vidare,
Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Emma

Folk kanske läser Blondinbellas blogg av samma anledning som du.



Meh, jag är intresserad av dina strumpor. Räknas inte jag?

2008-09-28 @ 13:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0