Schools out and it´s time to breathe!

15.14. Har precis kommit hem från skolan och har tagit in ett djupt andetag .
Känner sakta tröttheten falla in samtidigt som att livet knackar på.

Det enda som jag minns av skoldagen som kan vara värt att påpeka
är att jag nu bytt min rättskunskap mot kommunikation, rätt chill faktiskt.
Egentligen borde jag sluta andas nu och börja plugga istället.
Jag borde verkligen göra samhällskunskapen. Men seriöst
vem bryr sig om efterfrågning och utbudskurvor? Inte jag iaf!

Just nu måste jag bara andas lite till och sedan ta tag i mitt så kallade liv.
Ni kan nog förvänta er ett mer händelserikt och kreativt inlägg om någon timme eller så.
Så puss på stjärten o ha de bra tills vidare!

Kommentarer
Postat av: Marsipan

Chiillllout. Skolan är för nördar. Nej jag bara skojar. Det är bra att du pluggar, då kan du lära mig sen.. ha ha ha... puss<3

2008-09-18 @ 15:27:27
Postat av: Emma

Plugga är jobbigt, lider med dig.

2008-09-18 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0