Söndag = tårtdag!

Söndag morgon 10.11.
Jag tycker egentligen inte alls som söndagar.
För det är oftast sega och tråkiga sen vet man att
det blir måndag snart,och måndagar hatar jag ännu mer.

Men ska jag vara helt ärligt vet jag inte om jag gillar
någon veckodag, för det finns alltid något jobbigt
på någon dag. Men eftersom om man tog bort
alla veckans sju dagar så skulle det bli väldigt
komplicerat att ha ett så kallat liv.
Okej, jag ska nog sluta mitt tänkande här känner
att det börjar bli lite invecklat och jobbigt att hänga med.

Hur som helst söndag var det ja.
Idag fyller Edvin 30 år så grattis på honom!
Jag hoppas han har gjort en god tårta tills
sen då vi ska dit och fika.
Åtminstonde någon smarrig kaka hade ju inte suttit fel ;).

Nu ska jag nog ta mig ner och käka frukost
och överväga att öppna den tråkiga naturkunskapsboken. -_-
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0