Svenska för idioter (Tyskar)

Jaha då sitter man ännu en gång i den dödligt tråkiga skolan.
Fast denna gången är man inte ensam.
Två tyskar plus en Josefin ska underhållas 24/7
Det vill säga även i skolan. ALDRIG FÅR MAN EN LUGNSTUND!

Kan ju säga att det ganska komiskt att två tyskar ska vara med på en svenskalektion.
Liksom hallå, kom igen. Hur onödigt är det inte? Det fattar ju verkligen inte ett ord.

Det enda som är lite bra med idag är att jag eventuellt kommer
kunna få träffa Emma en kort stund senare idag wiihoo :*
HAHA dagenskomiska folk tror att jag och Emma är tillsammans.
Vilken vi inte är. Vi har bara lite konstiga planer på att gifta oss
ifall någon av oss blir rika xD.
Vem har sagt att man måste vara tillsammans för att gifta sig?
Eller juste, det är ju ett utav kraven men äh^^

Nu ska jag återgå till att försöka vara social här en stund.
Så pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart vi ska gifta oss om nån av oss blir rik. :* Annars tar jag Harry Potter. xD



Men ja, väldigt komiskt. Jag har inte skrattat så här mycket på länge. :D

2008-09-22 @ 13:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0