Ta skydd tyskarna kommer!

Tyskar i alla ära,
Men tacka vet jag svenskar!
Ärligt talat två tyskar är verkligen två tyskar för mycket i ett o samma hus!
Nu har jag varit med två tyskar och Josefin i 8 timmar
FATTA 8 TIMMAR!
Jag ska överleva med de här människorna ända tills fredag eftermiddag.
Finns en viss risk att jag hinner gå under, men förhoppningsvis överlever jag.

Om ni vill veta så är inte "tio orsaker att hata dig" en sån hit på eng med tysktext,
nej tacka vet jag svensk text o engelsk tal<3

Egentligen har jag nog inte sagt så mycket vettigt nu,
skulle nog kunna berätta tusen mer saker, och klaga på tusen fler saker.
Men nu måste jag natta lilla Josefin.
Så hade bra gott folk.

Uppdatering av bloggen sker nog inte så ofta den här veckan
vet inte om det är bra eller dåligt.
Men orkar förhoppningsvis skriva ett om dagen iaf.
Puss och god natt sverige
och även tyskarna på andra sidan väggen^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Känns som du kommer tröttna på allt som har med Tyskland att göra. xD

2008-09-21 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0