The great depression.

We just know that something is lost, but somehow we are lost, lost.
And this my friend, is the great depression.

Klockan är 12.27 den 14 september.Jag har nu varit vaken i drygt 1.5 timme och jag vill redan lägga mig
i sängen och dra täcket över huvudet och hoppas på att jag kvävs där under.
För idag är en av många dagar på året som jag bara vill radera, förinta, glömma bort att den finns.
Hela den här helgen har bara varit kaos, kaos, och åter kaos.
I helgen har jag både smakat på helvetet, himlen och döden samtidigt.
Som avslut på en toppen helg så är det din födelsedag. Eller rättare sagt det skulle varit din födelsedag.
Grattis mamma på din 49 födelsedag som aldrig kom.

Dagens goda råd:
Livet är hårt. Skaffa en hjälm, eller varför inte två?



Dagens soundtrack - The great depression

Kommentarer
Postat av: svikaren

o jag fanns inte där..

2008-09-17 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0