This storm has broken me...

Plugga är verkligen så inte min grej!
Tre minuter efter att jag hade öppnat naturkunskaps boken
så råkade mitt huvud nudda kudden och på mindre än en minut
så sov jag, så typiskt mig!
Självklart sov jag en timme o vaknade inte förens för 5 minuter sedan.
Suck, hur hopplös får man bli?

Men under dessa tre minuter jag hann plugga så hann
jag nästan fatta vad en jon är för något, den ni!
Till er som vill veta, (Emma^^) så
strävar alla atomer efter att få ädelgasstruktur.
För att nå de förvandlas många atomer till joner.
Oh nej, jag läste inte alls innantill, host.

Nej, idag bojkottar vi skolan + pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Emno

Sömntuta. xD



Aha, då vet jag vad en jon är! Eftersom jag har glömt bort det en gång kommer jag snart glömma igen.

2008-09-29 @ 21:24:18
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0