TotaltKaos.

Tomhet
Kaos
Hat
Sorg
Ångest
Självhat
Idioti
.
Orden kan fortsätta rinna ut i en evighet, men det räcker i alla fall inte till.
Jag tänker inte ens försöka förklara natten här, Det går helt enkelt inte.
Det spelar ingen roll om jag inte borde ta på mig skulden, jag gör det i alla fall.

Helgen som skulle bli så lyckad, så perfekt, slutade i ett kaos som stod mellan liv och död.
Efter många tårar, många tankar, och mycket blod. Så slutade det i alla fall på falusjukhus.
Det slutade ännu en gång med att livet vann, men det knappt.
Jag står i evigskuld till några personer.
Förlåt och tack är två ord som egentligen inte kan gå hand i hand för det bryter mot logikens lagar.
Men nu är de två orden sammanflätade.
Orden räcker egentligen inte till,
För jag har gjort saker som är oförlåtliga det vet jag.

Förlåt och tack till, Linda, Emma, och Emmas bror.

Linda natten var det hemskaste någonsin, jag vet det.
Som du säger,
Det ska aldrig hända igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

<3<3

Postat av: svikaren

o vem är det som är skyldig..

2008-09-17 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0