Att presentera en tomhet.

Ett inlägg om dagen är bra för magen,
tre inlägg om dagen är nog ett brott mot lagen.


Jag kände att det var rätt att börja inlägget med ett rim.
Jag vet att jag är lite väl aktiv i bloggen, förlåt.
Men jag kan trösta er med att om jag skulle skriva ut
allt hat, alla tankar, och allting som jag tycker o tänker om den här världen
så skulle det bli minst trettio inlägg om dagen.
Så tre inlägg är kanske inte så mycket trots allt?^^

Ikväll hatar jag mitt huvud lite mer än vanligt.
För där inne finns en sån där totaltomhet.
Varje liten tanke som kommer in försvinner
lika snabbt som den nuddade hjärnans tankeverksamhetscentral,
och allting som den lämnar efter sig är ett eko som ger mig huvudvärk.

Mitt huvud är tomt men ändå känns det som de väger tretusen ton
Jag är inte logisk.

Dagens trejde och sista inlägg har nu nått sitt slut,
fast vem vet de kanske kommer ett till om det sker något akut.


God natt sverige
nu sätter jag punkt för idag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Säg inte förlåt för det, man vill läsa. Så fortsätt. <3



Ingenting är logiskt, och absolut inte huvuden. De går inte ens att kontrollera.

2008-09-18 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0